Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.12.2020 23:31 - Какво ме прави щастлив?
Автор: 18m18m Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 846 Коментари: 3 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Здравейте много хора ще се зачудят защо го пиша това но ето ви и отговора ми...!
Пиша го това защото много хора ме питат добре теб какво те прави щастлив? Попринцип си замълчавам защото това е много болезнена тема за мен..! Но сега ще ви отговоря на този въпрос. Хората който ме познават ще кажат че нещата са се промени ли и то много.
Да бях щастлив докато не загубих най скъпия си човек на света. Този скъп човек бе дядо ми нещата след като той почина се промених страшно много. В момента тагувам страшно много просто защото не мога да повярвам че го няма. Толкова бързо станаха нещата. А как ми се искаше аз да бъда там когато той умира. Но  неговата смърт бе много необикновенна поне за мен. Той си отиде на спирката точно до неговото лозе. Аз го талкувам така че той е хванал последния автобус за неговия славен живот. Сега ще стане почети една година от каквто го няма и точно вчера санувах хипер страния сън където аз си го признавм страшно много плаках. Ето го и сънят ми:

Сънувах че вече съм станал и още съм с нощните ми дрехи и се оправям  да излизам вратата ми се отваря и аз нали отивам да видя кой си идва и това беше брат ми. Аз го питам къде беше какво правиш на вън? Като той ми отговаря че е ходил на дядо на гроба. Слет като аз му казвам добре и нали продължавам да си се преобличам и да си се оправям като разбирам че наще ги няма. И нали аз питам брат ми къде са наще и той казва ами днес е петък такаче са на работа. Добре но мама е втора смяна нея защо я няма, като имаш на предвид че е едва 09:00. Той ми казва не знам. Така вече бях се оправил и отивам в моята баня в моята стая да си мия зъбите и лицето за да излезна да разходя кучето ми. В този момент вратата се хлопва и аз пак отивам да видя кой се пребира. И когато видях кой си влиза щях да припадна в реалния смисъл. С отварянето на вратата аз виждам само една торбичка от хляп където тя е пълна с лешници. И човек който отваря вратата на дядо. И аз и братми отиваме да видим нали кой е този човек и с отварянето на вратата виждаме дядо в което аз избухвам в ревове а брат ми е много радостен за това което се случва. Той отде до дядо и си направиха техния поздрав. След като аз отох до него клекнах на колене и го прегърнх по краката. 
Не това ми беше странно а това че той бешемного нисък, това че той все още държеше рорбичката от хляп която беше пълна с лещници.
 

Сега се надявам да разберете защо съм загубил своето щастие.  Надявам се всички тези папараци да спрътда ме питат такива неща и защевече не се снимам. Името ми на този профил не е истински презнавам си той е просто с това найменование за да мога савсем спокойно да си изливам чувствата. 








                                                   Лека и спокойна вечер от мен Марти...! 
                                                         Обичам ви и се пазете...!









Гласувай:
3


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. siainia - Това че имаш сила
21.12.2020 08:20
Да изпълняваш Божията воля те прави щастлив, ако нямаш сила да изпълняваш волята му моли Бог да ти дава сила да изпълняваш волята му.
цитирай
2. barin - Накратко и аз ще се изкажа, конкр...
22.12.2020 20:49
Накратко и аз ще се изкажа, конкретно кое м е прави щастлив:
Саденето на дървета, правенето на дарения, правенето на добрини, когато постигна някоя дългогодишна цел( тази година например втора златна значка от"100 национални туристически обекта", звездата на мое има и написването на"Аз и родът ми", изнасянето на доклади пред научни и исторически конференции, участие и посещаване на културни мероприятия, посещението на светилища и малко известни обекти......
Весели празници!
цитирай
3. 18m18m - Благодаря..!
19.01.2022 02:12
От доста време не бях влизал в сайта и чак сега прочитам тези ваши коментари...!
Благодаря за вашето изразяване на мнение, радвам се че има такива добри хора..!
И от мен за много години...!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: 18m18m
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 7753
Постинги: 6
Коментари: 11
Гласове: 16
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930