Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.01.2022 21:04 - Човек който няма съвест и доброта той не страда...!
Автор: 18m18m Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 735 Коментари: 1 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
Проблемът ми какъв ли е….?
Всеки ден го чувам това, всеки божи ден в който като се срещна с някого ме пита –
Как си..? Как се чувстваш…? Какво ти е в момента…? От какво се притесняваш….? Как си с здравето…? Вашите как са…? Какво се опитваш да доказваш….? Мога ли да ти помогна по някакъв начин…? Винаги искате да ви разкажа а себе си…?
Знаете ли какво сега ще се опитам да направя това което всеки ден искате да направя.
Ще отговоря на въпросите и ще ви разкажа за това кой съм аз..!
① - Разкажи за себе си:
Здравейте аз съм Мартин Калинов Павлов. На 16г. съм от Търговище.
Диагностициран съм с диабет още като бях на 9г. и то баш на рождения ми ден. Точно тогава живота ми се промени за винаги. Осиновен съм от едни прекрасни родители който са ми дали този богат начин на живот. Реално погледнато ако не са били тези хора аз нямаше да стигна до тук, да се срещна с вас или изобщо с когото и да е било. Аз по принцип съм човек който не обича да контактува с другите покрай него. Трудно доверчив съм. Не обичам хората да знаят толкова много за мен. Да и в момента ся сигурно ще си кажете е тогава защо го пишеш това нещо. Отговора ми е просто защото минавате покрай мен и на ум се питате -Къв е тоя..? Ко прай тука…? Общо взето който каквото иска да знае за мен може просто да ме опита за каквото и да е нямам проблем с това.
② - Как си с здравето..?
Как съм с здравето ли…? Вие сами си кажете какво бихте искали да чуете „Лъжата“ или „Истината“
Аз ще ви кажа „Истината“..! – С здравето бях добре докато нашите ме контролираха. А сега здравето ми е по зле и от на един мъртвец. Иронията е че аз само не съм мъртвец. Тъпото е че каквото и да правя промяна няма. Опити те ми да бъда самостоятелен са отрицателни. Смешното е че аз само се заблуждавам че хората ме разбират и са готови да ми помогнат , а реално не е така. Аз реално разбирам самият факт че никой друг н може да ми помогне, а единствено аз сам на себе си си мога да помогна.
Както и да е това няма никакво значение за вас. В момент даже може би вече се отчайвате като го четете това. Но едно нещо искам само да знаете „НЕ ИСКАМ НОЙ ДА МЕ СЪЖЕЛЯВА….!“
③- Какво ти е в момент….?
В момента ми е някакво супер тъпото и изнервеното…! Изнервено ми е защото в момента можех да съм с хората който ме обичат и ме искът! Защо не съм с тях ли….? Защото предпочитам да съм сам и да си живея в мислите.
В повечето случай аз съм супер забавния човек, супер общителния, но много рядко ще ме видите да го показвам това нещо, а някой дори и няма да го видят….! Ако трябва да съм честен аз в мислите ми съм супер усмихнатия и радостен човек. Но само в мислите ми и живота в мен….!
④ -От какво се притесняваш…?
Притеснявам се от това че хората с който работя, комуникирам, уча не ме виждат такъв какъвто съм. Те ме виждат такъв какъвто те искат да м видят. Притеснявам се от това че в днешно време хората нямат грам човечност. Пример: Онзи ден в гимназията паднах отвън по крака. Наложи ми се да бързам а по принцип аз не трябва да бързам просто защото имам проблем с кръста и десния крак и когато направя по рязко движение и тялото ми се сковава и падам. И видиш ли ти всеки който ме видя се пръсна да се смее. Е ако трябва да съм четен и аз да се видя отстрани и аз бих се смял. Тъпото беше че никой не доде да ме пита как си, добре ли си. Когато вие не правите едно нещо към отсрещния човек не очаквайте той да направи това което вие не правите.
⑤ - Как си….?
Казвам ви точно кратко и ясно….! Аз се чувствам така както вие ме видите….!
⑥ -Как се чувстваш….?
Чувствам се твърде отчаян. Така се чувствам защото загубих човек който беше моето спасение, беше моя идол, беше това което аз бях.
Този човек беше зад гърба ми в всеки един момент независимо се случва. Пхахаха аз за първи път отидох на риболов с него. Той ми показа как се мята въдица кое как се прави и т.н. А ако знаете как съм му оплитал въдицата просто ще ви стане зле. Просто този човек беше моето всичко а сега вече го няма, аз вече не съм това което бях, нито сигурно някой ден ще бъда такъв. Но както и да е живота продължава.
⑦-Как са вашите….?
Нашите вече не са това което някога бяха. И може би вината е изцяло моя. Някога бях примерен човек всичко знаеха нашите за мен. А сега даже не знаят къде съм и кога ще се прибера и въобще ще се прибера ли. Има дни в който не съм се прибирал с дни. Зареди това сами си направете извод нашите как са…..!
⑧-Мога ли да ти помогна с нещо…?
Да можете да ми помогнете с това да сте истински и да не се правите на това което не сте. Просто защото така не помагате на никого. Не помагате на вас самите, а за да помагаш на някой друг трябва да можеш първо да помогнеш самия себе си….!
⑨- Какво се опитваш да доказваш…?
Отдавна съм спрял да доказвам на когото и да е било каквото и да е…..! Всеки има правото си да мисли и да прави това което и каквото си иска. Аз съм на мисълта и на тезата:
Живей за момента…! Бъди това което си а не това което искат да си….!
Променяй се защото ти искаш да се промениш а не защото другите искат да се промениш….! Обичай се за да те обичат….!



















Пиша го това нещо защото искам просто всичкото това което се случва да спре да се случва. Просто защото аз знам че повечето хора който ме питат това нещо грам не ги интересува. Питат просто защото си мислят че като ме питат тези неща и аз се оправям като споделя. Ами не, не се оправям просто защото няма как вие да ми помогнете просто защото вие не сте ми в мислите не сте в очите ми не сте в под съзнанието ми. Не знаете какво искам да направя нито нищо. И дори и да ви ги споделя тези неща вие просто няма какво да направите защото не сте толкова отворени че да приемете един чужд човек като ваш син или дъщеря. Но все пак аз ви благодаря че отделихте и това време да прочетете и това което съм написал…..!




                            Благодаря за отделеното внимание……!
                                От: Мартин Калинов Павлов



Гласувай:
2


Вълнообразно


Предишен постинг

1. panazea - Намери близките за теб хора по душа
19.01.2022 21:16
и им се довери . Много се боиш от хората , но те не са еднакви.
Един ще те обиди , друг ще ти подаде ръка .
Радвай се , когато срещнеш истински човек.
Няма как предварително да знаеш , какъв човек стои пред теб .
Не тръгвай към него с предубеждение.
Много хора са ми помогнали в живота и аз се радвам , че съм ги срещнала !
Съжалявам , че си загубил приятел . Никой няма да го замени , но ще има други , с които ще се чувстваш добре. Не ги пренебрегвай .
Желая късмет и на теб ! Да срещаш само хубави хора в живота си !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: 18m18m
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 7698
Постинги: 6
Коментари: 11
Гласове: 16
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031