Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.12.2020 23:51 - Вярваме ли в COVID-19
Автор: 18m18m Категория: Поезия   
Прочетен: 520 Коментари: 3 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Ако трябва да съм честен и вярвам и  не вярвам. Защо вярвам ли защото вирос има всяка година но сега решиха да сложат някакво име на вироса и да кажат много хора умират от нег. Да ама хората не умират от този вирос а умират защото просто и ем дошъл края, изминали са си пътя на учението. Защо не вярвам в COVID-19? Защото не може да ми кажеш че един човек с някакъв вид болест като например инфаркта е умрял от вироса. Този човек има инфаркт тоест има проблеми със сърцето прави му се операция и му се слага стент. Добре ама каквто всичко друго така и то има сила на издръжливоста. И какво се случва човека умира. И след това наще така добри лекари го пишат че е коронавирус.
Много хора щеме питат защо го пиша това? Пиша го не за да оплювам някой или просто да се намирам на разговор ами защото не сме същите хора които сме преди. Няма я тази веселба а и точносега по тези коледни прекрасни празници. Няма го това коледно чувство което е било до сега.  Искам да ви помоля просто да се замислите кое ви промени мисленето и чувството за обич към другите.....!






                                                          Благодаря за вниманието......!
                                                             Лека и спокойна вечер от мен...........!



Гласувай:
2


Вълнообразно


Следващ постинг

1. eva666 - здрасти..ама, защо така..неграмотно..нарочно, ли)
20.12.2020 10:44

хубав въпрос, иначе, хареса ми, как е..изведен..
Всичко,което /ни/се случва, е проекция/план..
на нашият Висш Аз/ ВА..
хубави празници и усмивки от мен...
Джулия
цитирай
2. 18m18m - Извинение
20.12.2020 19:58
Просто вчера ми беше много зле и се опитах да не допускам грешки..! Извинете ме моля ви...!
цитирай
3. siainia - Трябва да питаш
21.12.2020 08:10
Някой който е по умен дали съществува това е Божия съд и заразява само подсъдимите. Или тези които няма кой да плаща за греховете им. СЕГА примерно ако аз съм имунната система (духа) на жена ми тя не може да се разболее до като аз не умра.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: 18m18m
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 7748
Постинги: 6
Коментари: 11
Гласове: 16
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930